Fraktpolicy

The Neon Company

The Neon Company (“vi” og “oss”) er operatør for (https://theneoncompany.no). Ved å legge inn en bestilling gjennom The Neon Company vil du godta vilkårene nedenfor. Disse er gitt for å sikre at begge parter er klar over og blir enige om denne ordningen for gjensidig å beskytte og sette forventninger til tjenesten vår.

1.Generelt

Med forbehold om tilgjengelighet på lager. Vi prøver å opprettholde nøyaktige lagertellinger på nettstedet vårt, men fra tid til annen kan det være et lageravvik, og vi vil ikke være i stand til å oppfylle alle varene dine ved kjøp. I dette tilfellet vil vi oppfylle de tilgjengelige produktene til deg, og kontakte deg om du foretrekker å avvente påfylling av restbestilte vare eller om du foretrekker at vi behandler en refusjon.

2. Fraktkostnader

Fraktkostnader er gratis over hele verden. Alle produktprisene på nettsiden vår er inkludert gratis frakt.

3.Retur

3.1 Tilbake på grunn av sinnsskifte

Tilpassede produkter kan ikke kanselleres av kunden, kun når det er bekreftet på forhånd produksjon av The Neon Company. Tilpassede produkter inkluderer alle tilbuds- og konfiguratorbestillinger.

For våre basisprodukter i nettbutikken er det imidlertid mulig å returnere produktet ditt.
Retur betales for kundens regning og transport må du selv ordne.

Når returer er mottatt og akseptert, vil refusjoner bli behandlet til en kreditt for et fremtidig kjøp. Vi vil varsle deg via e-post når dette er fullført.

Neon Company vil refundere verdien av de returnerte varene, men vil IKKE refundere verdien av eventuelle fraktkostnader som er betalt.

3.2 Garantiretur

The Neon Company vil respektere alle gyldige garantikrav for basisprodukter (ikke skreddersydde produkter), forutsatt at et krav fremsettes innen 14 dager etter mottak av varene.
Kunder må betale for returen på forhånd, men vi vil refundere deg etter et vellykket garantikrav.
Etter å ha returnert varene, kan du forvente at The Neon Company behandler garantikravet ditt innen 7 dager.
Når garantikravet er bekreftet, vil du få et valg mellom:
(a) en refusjon til betalingsmåten din
(b) en refusjon i butikkkreditt
(c) en erstatningsvare (hvis på lager)

4. Leveringsbetingelser

4.1 Transittid innenlands

Generelt er innenlandske forsendelser i transitt i 14-21 dager.

4.2 Transittid internasjonalt

Generelt er bestillinger som sendes internasjonalt i transitt i 14 – 21 dager. Dette varierer veldig avhengig av budet du har valgt. Vi kan tilby et mer spesifikt estimat når du skal velge bud i kassen.

4.3 Utsendelsestid

Bestillinger sendes vanligvis innen 2 virkedager etter betaling av ordre

Vårt lager opererer mandag – fredag i normal åpningstid, unntatt på nasjonale helligdager, da lageret vil være stengt. I disse tilfellene tar vi skritt for å sikre at forsendelsesforsinkelser holdes på et minimum.

4.4 Endring av leveringsadresse

For forespørsler om endring av leveringsadresse, kan vi endre adressen når som helst før bestillingen er sendt.

4.5 P.O. Eskefrakt

The Neon Company vil sende til P.O. boksadresser som kun bruker posttjenester. Vi kan ikke tilby budtjenester til disse stedene.

4.6 Militær adressefrakt

Vi kan sende til militære adresser ved hjelp av USPS. Vi kan ikke tilby denne tjenesten ved å bruke budtjenester.

4.7 Varer utsolgt

Hvis en vare er utsolgt, venter vi til varen er tilgjengelig før vi sender bestillingen din. Eksisterende varer i bestillingen vil bli reservert mens vi venter på denne varen.

4.8 Leveringstid overskredet

Hvis leveringstiden har overskredet den anslåtte tiden, vennligst kontakt oss slik at vi kan foreta en undersøkelse.

5. Sporingsvarsler

Ved utsendelse vil kundene motta en sporingslenke der de vil kunne følge fremdriften av forsendelsen deres basert på de siste oppdateringene som er gjort tilgjengelige av fraktleverandøren.

6. Pakker skadet i transitt

Hvis du finner ut at en pakke er skadet under transport, om mulig, vennligst avvis pakken fra kureren og ta kontakt med vår kundeservice. Hvis pakken har blitt levert uten at du er tilstede, vennligst kontakt kundeservice for neste trinn.

7. Avgifter

7.1 Omsetningsavgift

Omsetningsavgift er allerede lagt på prisen på varene som vises på nettsiden

7.2 Importavgifter

Importavgifter og avgifter for internasjonale forsendelser kan være ansvarlig for å bli betalt ved ankomst til destinasjonslandet. Dette varierer fra land til land, og The Neon Company oppfordrer deg til å være klar over disse potensielle kostnadene før du legger inn en bestilling hos oss.

Hvis du nekter å betale toll og avgifter ved ankomst til destinasjonslandet, vil varene bli returnert til The Neon Company på kundens regning, og kunden vil motta en refusjon for verdien av betalte varer, minus kostnaden for returen Shipping. Kostnaden for den første frakten vil ikke bli refundert.

8.Kanselleringer

Hvis du ombestemmer deg for å endre eller kansellere tilpasningsalternativene for bestillingen din, må dette angis innen 24 timer etter avtale, før produksjonen av neonskiltet har startet. Hvis en ordre allerede er i produksjon, er endringer og kanselleringer ikke lenger mulig.

9.Forsikring

Pakker er forsikret for tap og skade opp til den verdi som er oppgitt av budet.

9.1 Prosess for pakkeskadet under transport

Vi vil behandle en refusjon eller erstatning så snart kureren har fullført sin undersøkelse av kravet.

9.2 Prosess for tapt pakke under transport

Vi vil behandle en refusjon eller erstatning så snart kureren har utført en undersøkelse og vurdert pakken som tapt.

10.Kundeservice

For alle kundeservicehenvendelser, vennligst send oss en e-post på info@theneoncompany.shop